Yükleniyor

 Haber Bilgileri
  25 Kasım 2020 Çarşamba
  2325

PLAK ATIŞLARI VE HAVALI-ATEŞLİ SİLAHLAR ONLİNE ANTRENÖR GELİŞİM SEMİNERİ

PLAK ATIŞLARI VE HAVALI-ATEŞLİ SİLAHLAR

ONLİNE ANTRENÖR GELİŞİM SEMİNERİ

 

Federasyonumuzun 2020 yılı faaliyet programı kapsamında; Havalı – Ateşli Silahlar ve Plak Atışları Antrenör Gelişim Semineri 25 Aralık 2020 tarihinde online olarak ZOOM Video Konferans uygulaması üzerinden gerçekleştirilecektir. Bu seminer antrenör gelişim semineri olacak olup, 2021 yılı vize semineri mahiyeti taşımamaktadır. Vize semineri ileri bir tarihte düzenlenecek ve federasyonumuz resmi web sitesi üzerinden ayrıca ilan edilecektir.

Antrenör Eğitim Yönetmeliği gereğince 3. Kademe ve daha üst kademe antrenör kurslarına katılabilmek için belge düzenlenme tarihinden itibaren iki tane Antrenör Gelişim Seminerlerine katılmış olma şartı bulunmaktadır.

Seminere başvurular e-Devlet Kapısı üzerinden yapılacak olup, bunun dışında yapılan başvurular asla kabul edilmeyecektir. Başvurusu kabul edilen antrenörlerle paylaşılacak olan ID numarası ve şifre ile online ZOOM programı üzerinden eğitim gerçekleştirilecektir.

Katılımcı sayısı 300 kişi ile sınırlıdır.

Başvuru sahiplerinin; Federasyonumuzun TEB-Gaziosmanpaşa/Ankara Şubesinde bulunan hesabına 50 TL. seminer ücretini yatırmaları gerekmektedir. Ödeme işlemleri TEB internet bankacılığı, TEB şubeleri veya TEB ATM’lerden yapılabilecektir. İşlem aşamaları:

  1. Fatura ödemeleri
  2. Diğer Kurum
  3. GSB Federasyonlar
  4. Kurum kodu 2533 olarak gerçekleştirilecektir.

Federasyonumuz sözleşmeli antrenörleri, İl Müdürlüklerinde atıcılık antrenörlüğü yapan sözleşmeli ve kadrolu atıcılık antrenörleri, TOHM Atıcılık Antrenörleri ve Olimpiyat Havuzumuzun Atıcılık antrenörleri kurum kimlik belgelerini sisteme yüklemeleri ve/veya burcu@taf.gov.tr adresine il müdürlüğü bünyesinde kadrolu veya sözleşmeli olarak atıcılık antrenörü olarak çalıştığına ilişkin il müdürlüğünden aldığı belgeyi yüklemeleri halinde seminer başvuru ücretinden muaftır.

Evraklarında eksiklik bulunan ya da seminer ücretlerini yatırmayan başvuru sahiplerinin yapacakları başvurular dikkate alınmayacaktır.

Ön Kayıt Başlangıç Tarihi : 26 Kasım 2020

Ön Kayıt Bitiş Tarihi : 22 Aralık 2020

Ders Programı için TIKLAYINIZ

Ödeme Bilgileri

TEB Bankası şubelerinden (şube içerisinden) başvuruda mail adresine gelen Referans Numarası ile ödeme Yapılır. IBAN bilgisine gerek yoktur.

 E-DEVLET KAPISI ÜZERİNDEN BAŞVURU ADIMLARI

 

ZOOM Programını Nasıl Kullanırım?

İlk olarak http://www.zoom.us adlı internet sitesinde uygulamayı indiriniz. Uygulamayı açtıktan sonra JOİN A MEETİNG ikonuna tıklayarak mail adresinize ya da telefonunuza gelecek olan Meeting ID ve şifre ile seminere katılım sağlayabilirsiniz.

Bilgisayarda Zoom Programı Kurmak İçin Tıklayınız
Android Telefonda Zoom Programı Kurmak İçin Tıklayınız
iOS Telefonda Zoom Programı Kurmak İçin Tıklayınız

Programa katılırken Ad-Soyad bilgileri kısmını doğru bilgilerle doldurmanız gerekmektedir.

 


Bu Kategorideki Diğer Haberler